قوانین و مقررات

قوانین و مقررات صنایع غذایی کوهپایه به شرح زیر می باشد. توصیه می شود قبل از سفارش کالا این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

۱- کاربر موظف است در هنگام ثبت سفارش، آدرس، کد پستی و اطلاعات تماس خود را به درستی وارد کند چرا که این اطلاعات در پردازش و ارسال سفارش تأثیر گذار خواهد بود و لذا عواقب ناشی از بی دقتی در این مورد تماماً متوجه شخص کاربر می باشد.

۲- تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

۳- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و موجودی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای صنایع مواد غذایی کوهپایه محفوظ است. صنایع مواد غذایی کوهپایه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به سایت صنایع مواد غذایی کوهپایه می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

۴-تمامی محصولات صنایع غذایی کوهپایه دارای ضمانت کیفیت کالا و بازگشت وجه می باشد.

۵- بعد از پردازش و ارسال سفارش به هیچ وجه امکان لغو آن وجود ندارد. و سفارش های پرداخت شده تنها در صورتی قابل لغو هستند که سفارش پردازش و ارسال نشده باشد. در این موارد بعد از اعلام کاربر، سفارش توسط مدیریت صنایع مواد غذایی کوهپایه لغو شده و مبلغ پرداختی در اسرع وقت به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت داده می شود.

۶- طریقه ارسال از طریق تیپاکس و هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد .

۷- حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری و مسئولیت هر گونه خسارت احتمالی ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر برعهده خود کاربر می باشد.

۸- صنایع غذایی کوهپایه هویت شخصی کاربران را محرمانه می داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص و یا سازمان دیگری منتقل نمی کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.

9- صنایع غذایی کوهپایه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند.